torstai 31. tammikuuta 2013

i believe i can fly !

heippa kaikille taas pitkästä aikaa,en oo kerinny päivitteleen hirveesti mut nyt kerkeen kirjottaa vähän mun kuulumisia ja tekemisiä tänne :) elikkäs oon nyt asunu 2kk ittekseni täällä hämeenlinnassa ja ihan kivaa on ollu vähän totuttelemista kylläki. mulla on ihana poikaystävä joka asuu tossa naapurissa oon menossa mun parhaanystävän miian kanssa laivalle 2pvä helmikuuta eli ihan pian :) mennään viettämää vähä laatu aikaa ku ei olla keretty oikein olla kaksistaan missää ja oikeestaa ainoo paikka missä nähää nykyää on koulussa tai kaupungissa. mut kuitenki olla siis menossa laivalle :) kuvia tulee varmastikkin sen jälkee tänne blogiinki teijän muittenki nähtäväks :) oon tänää ollu kotona kun en jaksanu mennä kouluun. oon siivoillu tätä kämppää asumiskuntoon ja pitäis viel pyykkiä pestä vähäse :) mun vanha puhelin hajos pari viikkoo sitte,onneks saan huomenna uuden en kestäis enää tän puhelimen kanssa ku tää on tämmönen vanhan malline samsung missä ei oo kameraa eikä saa muistikorttia tai mitää :D mut juu kirjottelen taas viimeistään sen laivareissun jälkee lisäää,moooikkka !! ps. pistän kuvan mun housuista joihin tippu hiusvärii... näyttää kyl ihan joltain muulta :DD <3:teresa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti