keskiviikko 26. joulukuuta 2012

HUPS on taas jääny vähän kirjottelematta.. noo ei se mitään, mulle kuuluu ihan hyvää. joulu meni tosi hyvin perheen kanssa ! ruoka oli hyvää ja lahjat parhaita :) sain imurin,tauluja,kirjoja, karkkia tottakai,biorexiin kaks leffalippua ja muuta pientä sälää :) siltiki oon tosi onnelline että joulu on vaan kerran vuodessa.. hirveesti hommaa aina ennen jouluu.. lauantai-sunnuntai yön olin tikkurilassa mun kaverilla ja se reissu oli aika extempore :D sit olin mun äitillä päivän ja illalla menin siskolle yöks (: kohta on uusvuos eikä oo oikeestaa mitään erikoisempia suunnitelmia viellä tehty.. jotain pientä oon suunnitellu. tänään oon vaan siivoillu ja pessy pyykkiä kotona empä oikeestaan muuta että ihan tätä perus settiä mitä yleensäkki teen.. mutta kirjottelen taas joku päivä ku kerkiää ja jaksaa :D 

<3:teresa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti