tiistai 11. joulukuuta 2012

moikka kaikki taas ! :) tänään olin taas normaalisti koulussa.. ja sit oon taas siivoillu kotona ja tehny ruokaa. oon kuunnellu musiikkia ja lauleskellu mukana vaa. sit tälleen loppu illasta täällä kävi muutama kaveri kahvilla ja lähti justii. katteltii telkkarista hetken aikaa jotain anakonda leffaa ja nyt kattelen sivusilmällä jersey shoree ! (: kohta pitäis mennä nukkumaan päin vaikkei millää malttais mennä viel piiitkään aikaa. värjäsin tänään mun hiuksetki iha vaan tolla perinteisellä mustalla ku oli niin järkyttävä juurikasvu ja hiukset oli vaalentunu ihan ruskeiks jo. huomenna taas tosi ahkerana tyttönä kouluun ja sitte mulla on täällä kotona palaveri joittenki ihmisten kanssa. onpa ainaski hyvä syy keittää paljon kahvia ! no mut hyvää yötä kaikille kirjottelen ehkä taas huomenna :)

<3:teresa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti