torstai 15. marraskuuta 2012

BOOM POOW !

moikka kaikki, tänään menin kaheksaan kouluun, meillä oli aika rento päivä, oli koulukuvaukset.. mun kuvat ei varmasti onnistunu, heti ku pääsi penkille istumaan salamavalo räpsähti.. eli ilme oli varmaan erittäin kaunis ja silmät iiihan varmasti auki... kävin eilen ostamassa uudet kengät, aaivan ihanat omasta mielestä <3 !tänään suunniteltiin mun parhaanystävän kanssa huomisen ohjelmaa ja päädyttiin siihen että mennään kattomaan twilight aamunkoi 2 osa elokuvateatterii. tänään pitäis vielä kipasta käymään kirjastolla hakemassa lahja mummulta ennenku mun toiset isovanhemmat tulee myöhäsille synttärikahveille ja tuomaan lahjansa.. muutan 16 päivän päästä omaan kämppään, tavarat on suurimmaks osaks pakattu jo kotoota, jänskättää vähän muuttaa yksi mutta enköhän mä pärjää, sitäpaitsi äiti käy 
vähintään joka toinen päivä kattomassa että kaikki on mulla on kaikki hyvin <3 eipä kai muuta tänää ! tässä muutama kuvaa :)

 
tässä mä lähiö keskuksella
 
täs mä sairaalassa leikkauksen jälkee..
leikittiin siskonkaa vähän tarjoustalossa :D
mun uudet rakkaat <3

 
tässä mä tänään koulukuvauksiin valmiina !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti