maanantai 26. marraskuuta 2012

kaduilla tuulee,asvaltti kiiltää,sinua yksin odotan !

heeeippa kaikki taas ! en oo nyt muutamaan päivään kirjotellu kun en oo hirveemmin koneella ollut. oon ollu järkkäilemässä mun kämppää vähäse,tavaroita on viety jo. tänään käyn ehkä viemässä vähän lisää tavaraa.. oon ollu tosi ahkerana tänään koulussa tien aamulla hurjat kolme tehtävää matikassa ja tunnit on tosissaan 75min pitusii.. :D oon ollu viikonlopun mun isosiskolla kylässä niinku aina tähänki asti.. :D pakko sanoo että mulla on maailman parhain sisko, aina mun tukena joka asiassa ja auttaa pääsemään vaikeistaki asioista yli, jaksaa kuunnella mun vammasia juttuja.
vaikkei varmaan aina ymmärräkkää niitä<3 mutta ei kai tässä muuta rupeen laittaan noita muuttotavaroita kasaan ja juon ehkä kupin tai kakskuppii kahvia. pitäkääs kaikki mukava päivä <3 !

music makes my heart beat !

--

ehkä maailman surkein puhelin..

ylpee kynsistään !!

perjantai panostus !

mun vauva oli kerranki kuvauksellinen !

---

siskoista parhaimman sain ! <3
<3:Teresa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti