tiistai 20. marraskuuta 2012

im gonna live my life !

moikka taas !! normi setti taas tänää paitsi että heräsin vast puoltuntii aijemmi ku koulualko ja olin vartin koulusta myöhässä..
lähin tänään vaan aikasemmin koulusta ku mulla alko yhtäkkii sattuu vatsaa ihan hullunu,pyörrytti ja oksetti.. sit oonki ollu melkeimpä koko loppupäivän kotona. yritän nyt tosissani panostaa kouluu, oon lukenu tänää enkunkokeesee ja yo:n kokeesee pitäis lukee rupee lukee vähän bilsankokeeseenki..huomenna meen kattomaan mun kämppää ja miettiin et miten mä sen aijon sisustaa !
kattelin tänää salkkarit ja nyt katon X-factor USA:ta..
kohta meen nukkumaan joten öitä ! <3 täs viel pari kuvaa ! 

<3:teresa

tässä mun pikkuveli <3

no minä jälleen kerran yritän näyttää ihmiseltä :D

this i just how i feel right now ! 

tää on vaa tämmöne :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti