torstai 22. marraskuuta 2012

So I forgive you, it's time to forget you.

moikka ! oon ollu oudon laiskalla päällä viimeset kakspäivää.. ei oo virtaa tehä mitää kehittävää :D oon ollu vaan koneella ja kuunnellu musiikkii.. toki tanssinu ja laulanu kans mut enpä oikeestaa muuta.. 
tein tänää kaks koetta koulussa.. toinen oli enkun koe ja toinen yhteiskuntaopin koe.. sain tietää mun yo:n kokee numero oon panostanu ja sain _JOPA_ 7+ :D hyvä mä, oon niin ylpee ittestäni. 
on ollu vähän vaikeeta nytte muutenki. ajatukset on ollu ihan jossain muualla kun koulun käynnissä.. mut en jää rypeen mihkään alakulon kuoppaan yhen ihmisen takia.. yritän vaa jatkaa normaalisti mun elämää niinku aina ennenki.. tekis hirveesti mieli suklaata.. milläs rahalla ostan ku ei oo rahaa :( harmi, ehkä mä huomen saan rahaa,ois ainaki ihan suotavaa jos saisin :D no mutta eipä mulla oikeestaa muuta. 

<3:teresa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti