lauantai 17. marraskuuta 2012

moikka kaikki taas ! oon kohta lähössä siskolleni yöks, mennään leffaan ja vietetään mukava sisarusilta pitkästä aikaa ! 
  kävin taas eilen ostamassa uudet kengät ja vähän uusia pikku juttuja muutenki ne kengät on perus uggs ei oo aidot ne on boycot merkkiset.. mutta mitä pikku jutuista ! tänään mun porukat oli vähän ostelemassa kivoi juttui.. ne osti mulle herätys kellon mun uuteen kämppään et herään varmasti kouluun.. :D sitte ne osti meille sodastreamin, ei tarvii enää ostella limuu !! thanks the lord mulla meniki meilkeimpä jokapäivä rahaa limuu.. :D no sinne katos seki pulma ja säästyy rahaa johonki muuhu. mutta joo ehkä mä nyt tungen tänne taas pari kuvaa mun eilisestä ja tästä päivästä, kiitti taas kun jaksoit lukea ! 

<3:teresa
im going to be forever young !

Lisää kuvateksti

panostus oli 10+ (ei vaan jaksanu..)

siinä se herätyskello.. :D

koulussa... 

kenkulit <3

sodastream !

piirtelin parhaanystäväni selkään part 1

piirtelin parhaanystäväni selkään part 2


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti