sunnuntai 18. marraskuuta 2012

heeeei sexy ladyyyy !

moikka taas kaikille kirjottelen taas vähän kuulumisia ja muita tänne ! elikkäs joo se eilinen leffa oli tosi hyvä voisin käydä kattomassa uudestaanki ! matkalla leffateatteriin sai vajota maan alle häpeästä.. mun isän auto alko tööttäillä ittestää :D hävetti niiin paljo ! käytii biljardiclubillaki moikkaamassa meijän serkkua,
no se leffa loppu about puol kymmenen ja lähettiin sitte mun siskolle. menin vielä myöhemmi moikkaamaa mun yhtä kaveripoikaa molemmat meistä oli ihan sika väsyneitä ja keskustelut oli myös sen mukasia... me puhuttiiin JUUSTOSTA ! 
just semmosia juusto keskusteluja että minkä päällä juusto on hyvää ja jossai vaihees tuli sitte tämmöset lauseet päästettyä ! minä: aa semmone löysä juusto(pizzan päällä) jyri: niinpä mut se ei saa valuu liikaa. sen jälkeen saatiinki niin hillitön naurukohtaus ettei puhuttu pariin minuuttii mitään.. tänään oonki ollu vaan kotona tylsistymässä, oon syöny hyvin ja tehny vähä sodastreamilla juotavaa, ja huomenna pitäis jaksaa herätä kouluu.... ei tuu mitään ! 
mutta eipä kai tänään taas muuta ! 

 <3: teresa

erittäin hehkeänä tänään ! :D

vauva vahtii <3 

pikkuveikka <3

no sodastream !

KESÄ <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti